quinta-feira, 10 de outubro de 2013

MoYou The Festive Collection

Hello! :)

What if I tell you that MoYou released another nail plate collection?? I just shared the MoYou Mother Nature collection last week and today we have more incredible news!! lool Their designers surely work fast! :) Plus, they seem to know what my nails want! Just check out these Festive collection plates!

E se eu vos disser que a MoYou lançou mais uma colecção de plaquinhas?? Já na semana passada acabei de partilhar a colecção MoYou Mother Nature e eis que hoje tenho mais notícias!! lool Estes designers da MoYou certamente que trabalham rápido! Pior, parece que sabem aquilo que as minhas unhas desejam! Ora vejam lá estas placas da colecção Festive!

Oh my...!!! *_* What are your favorites?? Mine are 01 (!!), 03, 04 and 05! I can imagine endless manicure possibilities :D These plates are in pre-sale for now, but we all hope them to be available in time for the November 30% discount code hihi! :) You can order them now if you want to, but they will only be sent to you when they arrive the MoYou store. Kisses!! :)

Oh meu deus...!!! *_* Quais são as vossas favoritas?? As minhas são a 01 (!!), 03, 04 e 05! Consigo imaginar inúmeras manicures com estas plaquinhas :D Estas placas já estão em pré-venda, mas esperamos todos que estejam disponíveis em Novembro para poder-mos usufruir de 30% de desconto hihihi :) Claro que as podemos comprar já, mas serão apenas enviadas quando chegarem à loja MoYou. Beijinhos!! :)

Cristina Santos****

Sem comentários:

Enviar um comentário

Ladies, feel free to leave a comment whether good or not, i appreciate it.
I will answer comments here in the post :p

Chicas, por favor estejam a vontade de deixar um comentário, quer seja bom ou mau, a vossa opinião é muito importante para mim!
Vou responder aos comentários no próprio post :p

Disqus Comentários